Op naar het zuiden

4 april 2022 - Capbreton, Frankrijk

Vanmorgen was alles wit van de vorst, dus auto ruiten krabben. Maar om 08.30 uur reden van de camping, met een zonnetje, die heeft ons de hele dag vergezeld, en de temperatuur liep steeds verder op. De reis ging zeer voorspoedig dus we hebben een hele ruk gemaakt. Zitten al bij Biarritz. Nu even een sapje en nog lekker in het zonnetje zitten. Uit de wind is het heerlijk, nog wel met een trui aan, het is nl 14 graden.

1. Maithe:
    Gaan jullie surfen🌬🤍🔆🌈
  2. John:
    Idd, lekker zonnetje
  3. Ian:
    4 april 2022
    Magic ! We luv you guys. Keep safe and well, we will meet again. Today we spent stocking our ladder and stowing our belongings. Lots of fun coming to terms with our van “FlyingFox”!
    Liz and Ian
  4. Fia en André van Wensen:
    4 april 2022
    dear Liz and Ian, it was so nice, a meeting you will not soon forget. We drove 560 km today and are now near Biarritz. we stay here 2 nights. we walk to the beach in 15 minutes, we will do tomorrow. Tonight we had a delicious dinner in a restaurant. Greetings from us🥰👍🙋🏼