2 mei El Portus (Cartagena)

2 mei 2022 - El Portús, Cartagena, Spanje

Vanmorgen om 08.15 uur vertrokken van camping Cabo del Gata. Het wordt steeds vroeger, en dat is niet omdat we in bed geplast hebben. Maar we hadden vannacht een mug in de caravan waardoor ik om 05.15  al wakker was, en dan kom je niet meer in slaap. Nu onderweg naar omgeving Cartagena, camping El Portus. Hier zijn we  jaren geleden al een keer eerder geweest maar toen met het vliegtuig en in een appartement. De weg er heen is super stil, soms is het net of we alleen rijden. Het is wel de dag na 1 mei, waardoor er nog veel mensen vrij zijn. De weg is qua natuur ook schitterend, wat een bergen. We dachten dat er veel waren in Frankrijk, maar Spanje kan er ook wat van. We waren voor de lunch al op El Portus. Dus op gemak ons boeltje weer opgezet. Wat een mooie plek, kijken op een baai in zee. Dus weer genieten.

1. Jan en nel:
    👍👍
  2. Els en Peter:
    2 mei 2022
    Weer een schitterende plek uitgezocht. Temperatuur goed. Dus wederom genieten maar 😎😎
  3. Tilly van Dijk:
    2 mei 2022
    Ziet er zeker heel mooi uit..Moeten voor uit eten van de camping af..Ach er zijn genoeg leuke dingen in de omgeving te zien en lekker uit eten..Groot gelijk..veel plezier daar en groetjes van ons
  4. Fia en André van Wensen:
    2 mei 2022
    Nee hoor! Hier kun je ook op de camping uit eten. Maar wij vinden er buiten vaak veel leuker
  5. Leonie Leunisse:
    3 mei 2022
    Ziet er weer heerlijk uit fijn genieten samen. Xx