Maandag 2 maart

2 maart 2020 - Sanur, Indonesië

Na het ontbijt hadden we om 09.00 uur een afspraak met Dhamnan onze gids, hij was ons op advies van onze buurman Harry doorgegeven. Een hele lieve vriendelijke man die ook nog Nederlands spreekt. Hij gaat voor ons wat leuke tripjes samenstellen, we hebben aangegeven wat we willen. Kreeg ter plekke nog een tros kleine banaantjes en 2 zakken kroepoek. Daarna lekker bij het strand gelegen en in zee geweest, alsof je in een warm bad komt, zo warm is het water. In het zwembad iets koeler, maar om nu te zeggen dat het verfrist, de wind die daarna over je natte lijf gaat is dan lekkerder. Toen een hele donkere lucht in de verte, de beach-boys gingen al de matrasjes van de lege strand bedden halen, “er komt regen “ zeiden ze. Toen de eerste druppels vielen, snel onder het afdak gaan zitten in het restaurant.  En ja hoor daar kwam het, een enorme regen en onweersbui, naast ons hotel was in een ander hotel in Sanur de bliksem ingeslagen las ik vanmorgen. Toen we op de kamer kwamen ging de telefoon, er waren bloemen bezorgd voor ons, ze brachten ze op de kamer. Ook dit was een welkom in Bali van Dhamnan. Te gek gewoon.
Gisterenavond ook gebruik gemaakt van de diner voucher in het restaurant, 3 gangen, op z’n Indonesiës het was heerlijk. Onze eerste nassie en mie genuttigd. Flesje witte wijn erbij, ook die smaakt hier prima. We lagen om 22.30 uur in bed, het was vandaag wel even  wennen aan de temperatuur en vochtigheid in de lucht. Nou lezers weer tot morgen, vandaag maar even een wandeling maken over de boulevard, ziet er allemaal erg leuk uit.