Zondag 1 maart

1 maart 2020 - Sanur, Indonesië

Gisteren na een vermoeide maar relaxte reis al om 20.00 uur naar bed gegaan, en bijna klokje rond geslapen. Hadden we duidelijk nodig. Iedere keer bedenk ik me dat terwijl ik dit schrijf, dat jullie net naar bed zijn, en wij eruit komen omdat het bij ons 7 uur later is. Heel raar is dat. Vandaag houden wij het ook nog heel kalm, aan de temperatuur wennen en de boel wat verkennen. Kregen omdat we een long stay verblijf hebben ook nog een diner en beide 30 minuten massage cadeau, dus ook even kijken waar de Spa is. Sauna is gratis, maar nu, om bij deze temperatuur in de sauna te zitten lijkt ons niet zo’n sterk plan. Misschien op een regenachtige avond. Want ja, het is hier nog een klein beetje regen tijd. Maar zoals het in de tropen gaat 1 stortbui en daarna is het droog en de zon komt weer terug, en de temperatuur blijft gelijk. Het was gisteren 29 graden, wel wat vochtig. Tijdens de rit van de AirPort naar het hotel heb ik al heel wat leuke winkeltjes gezien, ( ook dicht bij het hotel) dat wordt voor mij een Eldorado hier. Doeken, jurkjes, zilveren sieraden. Dus op verkenning, en gaat vandaag weer de zwembroek en het badpak aan. Een plonsje zal er vandaag zeker in zitten. Dre is klaar met douchen, dus op naar het ontbijt. Tot morgen!

1. Leonie Leunisse:
    1 maart 2020
    Heerlijk dat wordt weer genieten.
  2. Willeke en Guus:
    Jullie kamer en omgeving ziet er super uit zeg. Geniet er van. Wij duimen voor een goed herstel van jullie schoondochter.
  3. Charlotte:
    1 maart 2020
    De eerste plaatjes zien er al weer geweldig uit! Genieten weer ....
  4. Els:
    We gaan weer genieten van jullie verhalen.
    2 maart 2020
    Op de 1e plaats veel sterkte met jullie schoondochter en dat alles weer goed mag komen dan kunnen jullie extra genieten.Wat heerlijk luxe in het vliegtuig en zeker voor een lang reis..Ga veel mooie en leuke dingen doen samen en genieten..Wij reizen weer mee en genieten .Wij nu heerlijk in Zuid Spanje en het weer is oké.. Liefs van Ben en Tilly