Vervolg 3 maart

3 maart 2020 - Sanur, Indonesië

Wat een geweldige kennismaking met Bali. Wat hebben we al veel gezien. Vertrokken uit Sanur bij ons hotel, 09.00 uur Vet gedrukt zijn de plaatsnamen.
Route:
Sanur   :  Hyatt Regency Hotel
Singapadu  : Balinese woonerf, bij Balinese hun woonomgeving bekeken, heel bijzonder. Daarna  bezoek aan een school, ook apart, wat gesproken met kinderen die goed Engels konden, ze zijn zeer verlegen om met je te praten.
Celuk  : Zilverwerkplaats (Mooie ring gekocht)
Tegallalang  : Mooie rijstterrassen, lekker daar wat gedronken met een mooi uitzicht.
Sebatu  : plantages, kruidnagels, kaneel, koffie thee,etc en KOPI LUWAK gedronken (Dat zijn koffiebonen vanuit poep van beesten)
Bayung gede : traditionele dorp met uniqe gewoontes ARI ARI worden gehangen aan de bomen in speciale geprepareerde kokos noten.(daar zitten de placenta’s van kinderen in die geboren zijn om de geesten goed te stemmen.
Batur   :  Mooi uitzicht van Batur Vulkaan en Meer.Daar geluncht, Balinees buffet, heerlijk!
Tampak Siring : Tempel Tirta Empul met paleis van Soekarno, hier kon je baden in heilig water uit een bron, wij niet gedaan, teveel gedoe.
Mas   :  Houtsnijwerk plaats. Daar een mooi houtsnijwerk van een levensboom gekocht.
Sanur  : Hyatt Regency hotel

Toen waren we wel even een beetje moe, lekker opgefrist en wat gaan drinken en eten in het hotel. Want lopen hebben we genoeg gedaan vandaag.  De eerst volgende tour staat vrijdag op het programma. Koffertje meenemen want we blijven 1 nacht ergens anders slapen. Dus even 2 daagjes rust en relaxen.

1. Harriëtte:
    3 maart 2020
    Leuk om allemaal te lezen Fia, sommige dingen, ook al is het voor ons lang geleden, herken ik nog wel.
  2. Lenette:
    Wat leuk allemaal!👍
  3. Janny:
    3 maart 2020
    Wat hebben jullie een prachtige dag gehad. Fijn dat Harry deze gids heeft aanbevolen.
  4. Peter en Joyce:
    4 maart 2020
    Wat een prachtige impressie geven de foto's van Bali. En het meest bijzonder is toch wel dat jullie een gids hebben getroffen die fotografeert en we nu kunnen zien dat jij er ook bij bent Fia want meestal maak jij de foto's.
    Hoe was de koffie?
    Nog een fijne tijd!
  5. Fia en André van Wensen:
    5 maart 2020
    De gids maakt met zijn telefoon foto’s en stuurt ze s avonds via whatsapp door. De koffie was heerlijk, alleen begreep ik later dat het ook dierenleed is. Zie link https://www.koffierevolutie.nl/de-echte-waarheid-achter-de-kopi-luwak-koffie/
    Dus dat is dan weer minder.
  6. Els:
    5 maart 2020
    Wat een prachtige foto’s!