8 mei

9 mei 2022 - Palamós, Spanje

Vandaag weer vertrokken om 09.45 uur. Richting het noorden van Spanje. Camping Relax nat in

Mont-ras Girona. Navigatie geeft aan 237 km. Dus een mooi afstandje. Kunnen we er weer met lunch tijd zijn. En ja hoor, weer een route gehad, die navigatie brengt je op allerlei gekke weggetjes. Nu weten we wanneer je een naturistische camping zoekt op verborgen plekken terecht komt, maar we hadden echt weer een weg, het leek wel een fietspad. Maar we hebben het weer gevonden.  We denken dat we van 25 jaar geleden of misschien wel langer geleden, dat we hier ook een keer waren, het wel konden vinden, maar helaas, het duurde iets langer. Tijdens het zoeken van een plek, vraag ik in het Engels aan mensen, hoe de zon op komt, en waar de wind vandaan komt, ivm het neerzetten van de caravan. Na een 10 minuten praten vraag de vrouw uit welk land we komen, ik zeg Nederland, toen zei zij, dan kunnen we Nederlands praten want wij komen uit België. We hebben een nieuw chalet op Athena gekocht in Ossendrecht. Waar wij net ons  chalet verkocht hebben. Blijken zij onze kopers en natuurlijk meer mensen daar te kennen. Ze waren ook in ons chalet bij de kopers wezen kijken, en als ze niet zelf een chalet hadden gekocht, dan hadden ze die van ons ook wel willen kopen. Maar ja dat was al verkocht. Dus zaten we  om 13.15 weer aan de lunch en stond alles weer. Het is heerlijk weer, lekker windje en super rustig. Heerlijk! Vandaag doen we verder niets, morgen naar de markt in Palamos, en kijken of ik daar weer m’n coupe ergens kan laten knippen, want het is me daar weer gegroeid.

1. John:
    Ziet er goed uit.
  2. Tilly van Dijk:
    9 mei 2022
    Wat een mooie plekjes hebben jullie steeds .Ziet er goed uit..Het weer is hier ook heerlijk..vandaag 25 gr..dus genieten wij ook..groetjes van ons
  3. Els en Peter:
    9 mei 2022
    Een leuke en fijne plek zo te zien en weer een heerlijk zwembad,
    Geniet ze😎😎
  4. Hans en Annemieke:
    9 mei 2022
    En toeval bestaat dan toch hè.
    Athena bewoners in Spanje😄
    Genieten maar weer.
  5. Ian:
    9 mei 2022
    Grow your hair Dre and become a really cool hippie traveler- maybe dreadlocks with purple/green streaks and shaved on one side. Oh now what a photo that would make?? Ian
  6. Fia en André van Wensen:
    9 mei 2022
    We can do that. When we find a hairdresser.
  7. An:
    9 mei 2022
    Vanuit Relax Nat kan je Casa-Museu, Castillo Gala Dalí de Pubol en Dalí Theatre and Museum bezoek, allemaal van Salvador Dalí en echt de moeite waard
  8. Fia en André van Wensen:
    10 mei 2022
    Ook al eerder geweest, zeker de moeite!