7 mei op Teplo del Sol

7 mei 2022 - L'Hospitalet de l'Infant, Spanje

Gisteren nadat we aangekomen waren naar een plekje gezocht, en toen dat was gelukt, met een prachtig uitzicht op zee. De caravan op zijn plaats proberen te krijgen maar dat ging moeilijker als we dachten, flink moveren, omdat de plek qua grond erg raar liep, en we met het level systeem het voorwieltje je erg laag moeten zetten, wil de level het goed doen. En omdat we zoveel met de mover aan de gang waren geweest was de accu leeg, dus gauw aan het elektrisch, en maar eerst lunchen. Daarna werkte het systeem gelukkig weer, en stonden we. Dit was de eerste keer van deze reis, dat we zo stonden te klungelen.  Toen contact gezocht met de familie die hier naast op de camping staan omdat hier geen honden mogen. Ze zijn over het strand naar ons gelopen. En wat bij ons gedronken. Met de hond. Omdat hier een pad langs loopt waar mensen ook met honden lopen. Na het drankje met hun meegelopen om hun plek te zien. En we besliste met hun hier in het camping restaurant samen te gaan eten. André heeft in het verleden en ik denk dat dat 25 jaar geleden is geweest, hier op deze zelfde camping, “ het kost hier geen drol” gezegd, dus ik neem nog maar een tapas en een Sangria. Maar dat bleek toch niet het geval, het was een heel flink stuk duurder dan geen drol. Maar nu voor 4 personen vooraf 2 mandjes brood en lekkere toastjes met aioli, 1 liter kan sangria, 1 fles rosé, 1 glas witte wijn, en 4 drie gangen menu voor totaal €80,- dat is pas “ dat kost geen drol” , en het was heerlijk. Toen we bij de caravan kwamen een briefje op de deur, met de tekst, u moet de camping verlaten, er mogen geen honden op de camping en het strand. We gaan zo maar even naar de receptie, om het recht te zetten.

1. John:
    7 mei 2022
    Stout, stout succes bij de receptie. Haha. Fijne dag verder.
  2. Ian:
    7 mei 2022
    Sounds like a great reunion at the beach! 80 euros for four people is a good price I think??
    Enjoy!!
  3. Hans en Annemieke:
    7 mei 2022
    Wat een verhaal met de hond.
    Wie o wie heeft er gekletst🤔
  4. Leonie Leunisse:
    7 mei 2022
    Zo maak je nog eens wat mee.
  5. Ingrid Pieters:
    7 mei 2022
    Leuk dat ze van de camping dit zo melden aan je… maar jullie zijn nu vast op die camping van de vrienden gaan staan… in ieder geval lekker gedineerd voor nog GEEn drolllll👌👍
  6. Fia en André van Wensen:
    8 mei 2022
    Nou we staan gewoon nog op de camping hoor, konden er een goede draai aan geven. Het was de hond van mijn broer, en die liep opeens langs en hebben wat gedronken en zijn weggegaan. Ze wisten niet eens dat meerdere mensen met honden op dat pad wandelden.