1e paasdag

17 april 2022 - Figueira da Foz, Portugal

Gisteren geen verhaal, huishoudelijke bezigheden die ook tijdens een reis noodzakelijk zijn. Maar alles is weer proper. Vandaag trekken we om 09.00 uur, op 1e paasdag, die hier met vuurwerk werd geopend, weer verder naar camping Camping Orbitur Gala, in Gala/Figueira da Foz. 160 km. Het is bewolkt maar niet koud en windstil, zo’n 16 graden. Ik zet de navigatie naar de plaats naam weer aan, en als we daar zijn navigeren we op de route van de camping  ACSI app op mijn telefoon. Dat gaat super, de navigatie in de auto geeft niet altijd de juiste route naar de camping, soms zeer kleine straatjes, moeilijk begaanbaar met de caravan. En dan  op precies 12.00 uur staat alles weer. We zijn zo op elkaar ingespeeld, ieder doet z’n ding, en het is weer voor de bakker. We blijven 2 nachten, €16 euro per nacht met Electra, daar kun je niet voor tobben. De camping ligt in een duingebied, daarachter op loop afstand de zee. Dan maar een rose’tje en wat tapas. Ons welkoms recept.

1. Hans en Annemieke:
    17 april 2022
    Ziet er weer top uit daar.
    Hier in Ossendrecht prachtig weer dus genieten natuurlijk.
  2. Ian:
    Hi guys
    We are lying low for a few days 25 Klms out of Paris. Time to complete our house chores. The Easter holiday is the perfect time to catch up and recharge before we resume our odyssey. The plan is to head South like you guys toward The Provence until we must travel to the UK on the 14th May.
    We want to follow your journey up the coast on our return to Calais in about 3 weeks time.
    Until then ENJOY
    Luv ya both
    FlyingFoxes
  3. Jan en nel:
    17 april 2022
    Leuk om jullie reisverslag weer te lezen. Hier op Valdrome prachtig weer en van morgen natuurlijk de Paasbrunch 🥂🎶🔆🐾