André jarig, en op naar Spanje

6 april 2022 - Islares, Spanje

Happy Birthday voor mijn mannetje, 72 jaar al weer. Nieuw jaar en weer een nieuwe dag. Vanmorgen om 08.30 vertrokken. Er was op deze plek vandaag regen voorspeld, dus wij dachten voor de nattigheid begint hier weg wezen. Eerst even langs de bakker voor wat lekkers en brood voor onderweg. Toen de zon begon te schijnen waren we al in Spanje, alles ging voorspoedig, deze rit was maar 260 km. Onderweg Koffie met gebak op z’n kampeer. We waren om 11.45 uur al op plaats van bestemming. De camping ligt aan zee, gaan we vanmiddag meer even naar toe wandelen. De was ook maar eventjes gedaan, zal wel drogen zo in het zonnetje.

1. Charlotte:
    Gefeliciteerd met Dre! Gezellige dag vandaag 🥳
  2. Ben Moerkerken:
    6 april 2022
    Van harte gefeliciteerd gefeliciteerd!
  3. Els en Peter:
    Hieperdepiep, hele fijne dag 🎂
  4. Ria en Dries:
    Hiep hiep hoeraaaa ! Gelukkige verjaardag in het zonnetje 🎉🍷😘😘😘
    Fijne reis en misschien tot binnenkort. We houden het in de gaten waar jullie zitten.
    Wij vertrekken overmorgen. 🌴🌞🌝
  5. Maithe:
    6 april 2022
    Nogmaals felicitaties voor Dré❣️ Eet hij weer iets op de foto wat eigenlijk niet heet is haha 😂 veel plezier in Bilbao, gaan jullie naar het museum? ♥️
  6. Jan en nel:
    Fijne verjaardag André 🎶🔆
  7. Tonnie:
    Van harte gefeliciteerd. 🥳🥳🎊🎉🎉
    Ik zie Bilbao staan gaan jullie ook het Guggenheim museum bezoeken?
  8. Fia en André van Wensen:
    6 april 2022
    Hebben het gezien, heel futuristisch, maar we zijn al weer voorbij Bilbao, dus nee, daar gaan we niet heen.
  9. Pia:
    Andre gefeliciteerd. Proost.
  10. Hans en Annemieke:
    6 april 2022
    🥳 Gefeliciteerd André met je 72 lentes.
    Gebakje al gehad dan nu op naar een heerlijk diner en een wijntje erbij om het te vieren. 🎊🍾🥂😃
  11. Tilly van Dijk:
    6 april 2022
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag..maak er iets gezelligs van..groetjes van ons
  12. Leonie Leunisse:
    ☕🍰🎂🥳🎊🎈🎁🎉🍻❤gefeliciteerd
  13. Matthijs&Joke:
    6 april 2022
    Hoi die Andre, gefeliciteerd van ons. Een goed jaar gewenst en vanavond nemen wij er ook één.
    Proost ook aan Fia.
  14. Ellis: