Camping Almanat

25 april 2022 - Torre del Mar, Spanje

Vanmorgen met een graad of 14 om 08.45 weggereden uit Dos Hermana, richting Malaga. Een schitterende weg weer. Om 12.00 uur aangekomen op camping Almanat met een graad of 20. Heerlijk, we zouden hier onze winter vakantie door brengen maar ivm mijn been hadden we die geannuleerd. Nu komt onze voucher van €100,- goed van pas, we blijven hier 5 nachten en hoeven dan nog maar €20,- af te rekenen. Ook hier korting met de ACSI kaart. We mochten zelf een plek uit zoeken, er was nog veel vrij, al de over winteraars waren al naar huis. Bij Joke en Mathijs die we kennen van vds eerst koffie gedronken. Toen bij de receptie aangegeven op welke plek we staan op 143, en wat een administratie volgt er dan. Tekenen hier en daar voor. Hier wil je als het druk is niet voor in de rij staan, want dan ben je wel eventjes bezig.

Daarna alles weer opgezet en geluncht. En nu heerlijk zitten in de zon.

1. Jan en nel:
    Geniet ervan 🔆🍷🎶❤️🐾
  2. Tilly van Dijk:
    25 april 2022
    Zo jullie schieten echt op..Malaga is ook prachtig..lekker in de zon genieten en van al de mooie dingen.groetjes
  3. Tonnie:
    25 april 2022
    Wat gezellig, doe Joke en Matthijs de groeten.
    En geniet overal van. Groetjes
  4. HERMAN TIGGELOVEN:
    hopelijk nu contact. MOOIE REIS GEWNST EN TOTLATER,
  5. Fia en André van Wensen:
    26 april 2022
    Valt niet mee hè, al die nieuwigheid met reisblog gen. Maar ik hoorde van Lenet, dat je heel veel bekende dingen zag tegen komen, dan kun je zeker mee genieten van onze reis. Wij genieten er enorm van. Groet van de reizigers.
  6. HERMAN TIGGELOVEN:
    26 april 2022
    JA JA...jullie hebben me wel digitaal op de pijnbank gelegd, maar heb nu een student die me les geeft. jullie reis is natuurlijk helemaal top en voor mij bekende locaties, Zelf ga ik met Nelleke en Kees -van-de-boot een dikke week naar Wenen (met de Nachttrein heen !!) Pluk de dag!! Groetjes Hermano
  7. Fia en André van Wensen:
    26 april 2022
    Ja Herman pluk de dag! En heel veel plezier in Wenen!