Camping Armação de Pêra

21 april 2022 - Pêra, Portugal

Vanmorgen om 09.15 vertrokken richting Albufeira, een nieuwe rit van 260 km. Het zal de laatste stop in Portugal zijn, voordat we Spanje weer intrekken richting Sevilla. De Algarve hebben we al een keer in het verleden een week onveilig gemaakt, toen zaten we in Faro. Onderweg miezerde het wat, niet noemenswaardig eigenlijk, we mogen niet klagen in de 21 dagen dat we onderweg zijn nog maar 1 middag wat gespetter gehad.  Ook nu is de weg super stil, en rijden we kilometers lang door een soort duin gebied, en iets verder alleen maar langs olijfboom gaarden. We navigeren op de plaats naam Armação de Pêra, en de gelijk genaamde  camping. Om 12.45 uur arriveerde we op deze plaats. Het is midden tussen de huizen, ook weer zo’n typische stads camping. Maar we hebben een mooi plekje. En de temperatuur is aangenaam zo’n 19 graden. Nadat alles weer staat, eerst een broodje eten, en voor vanavond bekijken waar we uit eten kunnen. Hoe lang we hier blijven hangt af van het weer.

1. Hans en Annemieke:
    21 april 2022
    Al mooi in zuidelijke streken dus.
    Leuke foto's ook van Lissabon.
    Hier is het droog, winderig en vooral zeer zonnig kortom net als bij jullie heerlijk weer.
  2. Hilde:
    21 april 2022
    Sevilla!! Mijn stad hoor! Geweldig: de plaza d Espana! De kathedraal en de oude Koninklijke tuinen….! Geweldig! En heerlijk tapas eten natuurlijk! Geniet ervan!!!
  3. Peter en Joyce:
    22 april 2022
    Albufeira, erg mooie stad ❤️
  4. Ian:
    22 april 2022
    We are in Lanobre it’s a magnificent camping area