Met de kabelbaan

10 april 2022 - Potes, Spanje

Fuente Dé kabelbaan

Vandaag na eerst de was gedaan te hebben, ja huiselijke vlijt is ook noodzakelijk, ook tijdens reizen. Rijden we naar de pico de Europa met de kabelbaan. 25 km van de camping. Deze supersnelle kabelbaan neemt je in vier minuten mee naar de toppen van de Picos de Europa. Al vanuit de kabelbaan zijn de uitzichten fantastisch, maar eenmaal boven is het echt puur en alleen genieten. Je kijkt er uit over het indrukwekkende berglandschap. Boven was het 6 graden en beneden 23 graden.

10 april 2022
    Wat prachtig..dat is toch genieten van deze mooie uitzichten..Waar in de buurt ligt dit waar jullie nu zijn..geniet nog van alles..groetjes van ons
  2. Fia en André van Wensen:
    Dit is in noord Spanje, ten zuid westen van Bilbao
  3. Tonnie:
    10 april 2022
    Prachtig, maar je moet geen hoogtevrees hebben. Wij hebben eens daar op een camping gestaan met uitzicht op het picos en dat was al mooi, maar dit, geweldig met zo'n kabelbaan.
  4. Hans en Annemieke:
    Prachtige omgeving en met mooie foto's.
    Wat schitterend de bergen zo te zien.
    Geniet ervan.
  5. Maithe:
    Lekker weertje🌞
  6. Ian:
    11 april 2022
    Sounds beautiful at the top. We are exhausted seeing Paris it’s sooo big. Lots of wonderful things to see.