Nieuwe plaats Potes

8 april 2022 - Potes, Spanje

Vanmorgen niet zo vroeg opgestaan, we gaan maar 160 km verder. Dus lekker ontbijten. Afrekenen en om 09.30 reden we van de camping. En op de nieuwe camping arriveerde we om 12.30 uur. En nu staan we al weer, aan het Electra en aan de koffie. Mooie rit hier naar toe, en een prachtig uitzicht op de Pico de Europa, de toppen zijn bedekt met sneeuw. We verblijven hier 3 nachten, er is genoeg te doen hier. Dus wordt vervolgd!

8 april 2022
    O wauww wat prachtig mooi..en die sneeuw op de toppen..veel plezier..wij lezen het wel weer..gr van ons
  2. Jan en nel:
    Jullie hebben beter weer dan wij! Wij rijden nu van Luxemburg naar Metz.
    In de Ardennen was het 1 of 2 graden!
    Maar hier al 4 😫😫
    Wij overnachten in Contrexéville en rijden morgen naar VDS.
    Hopelijk is het daar beter weer 😁
    Groetjes van ons, Jannel 👋👋
  3. Fia en André van Wensen:
    8 april 2022
    Bij ons is het nu 15 graden, wel bewolkt nu, maar ze verwachten komende dagen 23 graden. We willen met een kabelbaan hier naar de top van de Pico de Europa dus dan willen we wel een mooi zonnetje voor de foto’s. Hopelijk jullie mooi weer op vds.. wij komen daar pas richting Hemelvaart. Groetjes en verder een goeie reis. 🥰👍🙋🏼
  4. John:
  7. Hans en Annemieke:
    Prachtige omgeving zeg. Geniet ervan.😀
  8. Ian:
    What a beautiful place to camp. Snow on the tops, green beauty at your feet. It looks like heaven on earth.