Op naar omgeving Lissabon

19 april 2022 - Leiria, Portugal

Na een nacht slecht slapen, in verband met heel erg veel wind, de caravan klapperde aan alle kanten. Maar alles stond er s’morgens gelukkig nog, alles zat onder het zand. Dre zag dat er een bandje van de caravan wat aan de zachte kant was, dus eerst bij de benzinepomp wat lucht erbij. Maar helaas die werkte niet. Toen het industrieterrein opgereden, en ja hoor bij een soort technisch inspectie  bedrijf (auto keuring) hielpen ze ons aan wat lucht. En zo vertrokken we op weg richting Lissabon. 190 km. De weg is zo stil, niet normaal, maar voor ons super relaxed rijden. Al staat er nog steeds veel wind, en dat maakt het rijden niet makkelijk, wanneer we hoog op een brug rijden  dan voelen we dat wel aan de caravan. en wat een bossen, ook veel bamboe langs de weg

20 km van Lissabon in Costa da Caparica is er een camping, Orbitur genaamd, met een bushalte voor de deur om morgen een dagje Lissabon te doen. Even reden we verkeerd in Costa da Caparica, er waren aan beide kanten van de weg bordjes met Campisimo, maar er staan hier geen namen van campings bij, dus hadden we bij het stoplicht rechts ipv links moeten gaan. Maar we staan weer, 12.30 uur. Na dat alles stond eerst een broodje eten.

1. John:
    Acsi app gebruiken?
  2. Fia en André van Wensen:
    19 april 2022
    Doe ik John maar in Portugal is er niet altijd een ACSI camping, zeker niet dichtbij een stad.
  3. Jan en nel:
    19 april 2022
    Leuk naar Lisboa, is de moeite waard.
    Groetjes Jan en Nel + Sara 🥰🔆🎶🥂🐾
  4. Fia en André van Wensen:
    19 april 2022
    Dank je wel, gaat zeker lukken!
  5. Ian:
    19 april 2022
    Sounds awesome can’t wait to get down there. Liz is unwell and we must take a break for a few days. Laying up Provence in Southern France. Must take our time. We have been going too hard!
  6. Fia en André van Wensen:
    19 april 2022
    what a pity that Liz is not feeling well, traveling is an intensive activity. Take your rest.
  7. Hans en Annemieke:
    19 april 2022
    Gelukkig de wind de baas gebleven.
    En een kapper gevonden aan de foto te zien.
    Leuke dag gewenst in Lissabon.
  8. An:
    Lissabon is top!
    Zeker Pastéis de Belém gaan eten en in de overdekte markten heb je ook leuke restaurantjes voor 's middags
  9. Fia en André van Wensen:
    19 april 2022
    Bedankt voor de tips, andere reis lustige dame!