Sevilla camping Villsom in Dos Hermanas

23 april 2022 - Dos Hermanas, Spanje

Gisteren avond weer heerlijk gegeten in hetzelfde restaurant als de avond er voor. Zeer leuk personeel! We vielen in de smaak. Vanmorgen in de miezer regen om 08.45 uur vertrokken richting Spanje, we verlaten dus Portugal. Het wordt steeds lichter, hopelijk laten we de regen achter ons. De voorspellingen zien er goed uit. Korte broeken weer? En om klokslag 10.00 uur rijden we Spanje in, en is het in eens weer 11.00 uur, en zitten we weer op dezelfde tijd als in Nederland. Alles gaat voorspoedig, het zonnetje komt door de wolken, en de temperatuur stijgt. Nu inmiddels 17 graden. Deze tijd van het jaar is het geweldig reizen, geen files, steeds heel rustig op de wegen. En wanneer we bij steden zijn, en deze willen bezoeken, doen we dat met openbaar vervoer. Alleen de wegen zijn niet allemaal even goed als in Nederland, veel gaten in de weg, dan weet je gelijk ook waar je wegenbelasting voor betaald. En de telefoon met de wegwijs app, bracht ons weer langs allerlei rotondes om 12.45 uur, precies op de plaats van bestemming. En om 13.15 uur aan de lunch. We staan altijd zo snel, ik denk een camper het ons niet na doet. Bij de receptie kregen we al de tijden en plaats van de bushalte, die ons morgen naar Sevilla kan brengen. Goed geregeld. Het is een prachtige camping! Zie foto’s. Wel de duurste tot nu toe. €31,10 per nacht.

1. Tilly van Dijk:
    23 april 2022
    O dat ziet er heerlijk uit.Fijn dat jullie het zo treffen met alles..nu van harte gegunt..Wij zouden 7 Mei vertrekken maar dat gaat het niet worden..Ben is pas geopereerd en moet herstellen..Dus schuiven wij het op naar eind Augustus en huren daar maar een caravan..Nog veel plezier en genieten..groetjes van Ben en Tilly
  2. John:
    23 april 2022
    Ziet er weer goed uit. Morgen veel plezier.
  3. Jan en nel:
    23 april 2022
    Veel plezier in Sevilla, daar is veel te zien en is een prachtige stad.
    Groetjes Jannel 🔆
  4. Els en Peter:
    23 april 2022
    Wat een luxe campingplek hebben jullie gevonden, ziet er zeer goed uit! Geniet ze in Sevilla 😎
  5. Hans en Annemieke:
    23 april 2022
    Veel plezier in Sevilla en de verdere reis in Spanje. Het ziet er prachtig uit.
    Maar aan de foto's te zien is er 1 van jullie met een wit handje. Hopelijk niets ernstigs.🤔
  6. Fia en André van Wensen:
    23 april 2022
    Nee hoor, even fixeren, beetje gekneusd, nadat hij mij had opgevangen tijdens een struikeling
  7. Hans en Annemieke:
    23 april 2022
    Pff hopelijk is het snel over.🤞
  8. Astrid Beukers:
    25 april 2022
    Sevilla is een prachtige stad . De eerste week van mei is het feest daar en lopen bijna alle inwoners in de traditionele kleding . Vrouwen en meisjes in die jurken met rushjes en bloemen in het haar. Zo leuk om te zien. Ik weet niet hoe lang jullie in Sevilla blijven , het is maar een tip. In ieder geval is te lezen en te zien dat jullie volop genieten. ☀️🙋
  9. Fia en André van Wensen:
    25 april 2022
    Wij zijn al weer onderweg, naar Malaga. En we genieten zeker, het is geweldig om zo’n reis te maken, echt super!