1april

1 april 2022 - Capelle aan den IJssel, Nederland

En dan ligt er op dag van de caravan ophalen sneeuw op ons balkon. Gelukkig hebben we geen haast, André moet nog even naar de garage. We halen straks wel onze caravan op, en gaan naar de camping, het is tenslotte ook een caravan die je kunt gebruiken in de wintersport. Morgen rijden we dan weer terug naar Rotterdam omdat Dre gisteren een zeer mooie demo auto had gezien en deze op de valreep gekocht heeft. Daar moet alleen nog een trekhaak op gezet worden, de garage gaf deze service zodat we er op deze reis toch mee weg kunnen. Top van de garage Mulder Mazda

1. John:
    1 april 2022
    Mooi kleurtje, veel rijplezier alvast toegewenst.
  2. Els:
    Mooi plaatje
    1 april 2022
    Van hartegefeliciteeerd met jullie nieuwe prachtige auto..Dat gaat wel lukken hé.. veel rijplezier en ga lekker genieten..groetjes van Ben en Tilly
  4. Ben Moerkerken:
    Gefeliciteerd met jullie nieuwe bolide
  5. Nora:
    13 april 2022
    Hehe ik fa nu eindelijk jullie verslagen lezen dat ligt aan gek gedoe met mn mail.. Dat begint al goed zeg😀👍wat n prachtige auto voor deze reis