Inpakken!

26 maart 2022 - Capelle aan den IJssel, Nederland

Op het logeerbed liggen de spullen al weer klaar die in de caravan mee moeten. Twee grote tassen met kleding, dit keer ook wat meer truien dan dat we in de zomer vakantie mee nemen. De avonden kunnen in het begin van onze reis nog wel fris zijn. Een kratje met wat boodschappen, de nodige medicijnen. En de regen Jacks, en de nodige schoenen. We laden dit vrijdag 1 april ( geen grapje) in de auto, pikken de caravan op bij de stalling, en verblijven de eerste 2 nachten in Ossendrecht op een camping. Daar laden we alles over in de caravan, en doen de laatste boodschappen. Op deze manier hoeft de caravan niet voor de deur te staan, en hebben wij het gevoel al op pad te zijn. Wij hebben het reuze naar onze zin in ons appartement, maar houden ook heel veel van reizen. En zolang het nog kan, blijven we op deze manier genieten.

1. John:
    Succes
  2. Tilly van Dijk:
    26 maart 2022
    Heel veel plezier alvast,de voorpret is al leuk..Zal weer met veel genoegen jullie reisverhalen lezen en meereizen..Pas goed op jullie zelf en liefs van ons Ben en Tilly
  3. Klaas Laan:
    Goede reis!
  4. Ben Moerkerken:
    27 maart 2022
    Hoi, lekker vooruitzicht. En gelijk hebben jullie, genieten van elke dag. Waar je ook bent. Wil je Marrie ook nog toevoegen? Zij heeft geen mailtje ontvangen, die vindt het ook leuk jullie te volgen.
  5. Tessa en Raoul:
    28 maart 2022
    Heerlijk hoor, weer lekker op pad!! Wordt weer leuk om mee te lezen met jullie belevenissen!!! Fijne vakantie en alvast goede reis!!
  6. Tonnie:
    28 maart 2022
    Oh, heerlijk en geniet ervan!
  7. Astrid Beukers:
    30 maart 2022
    Groot gelijk hoor ,lekker samen op pad . Hoe te genieten hoeft niemand jullie te leren ,want jullie zijn daar kampioen in .☀️🙋