30 april

30 april 2022 - Cabo de Gata, Spanje

Nieuw verhaal

Gisteren heerlijk geluncht met hele gezellige mensen bij een strand tent Bere Bere, in Torre del Mar. Met een heerlijke geitenkaas salade en patata brava. S’avonds waren we bij hun uitgenodigd om te komen eten. Dat was weer een verwennerij, met heel veel heerlijkheden. Mooie afsluiting bij Almanat.

Vanmorgen om 08.45 uur afscheid van Joke en Mathijs genomen, om weer verder te trekken, nu weer richting het noorden. Langs een  wederom schitterende stille weg, langs rechts de mooie kust met zeezicht en verschillende leuke dorpjes, en links bergen soms nog bedekt met sneeuw. Door tunnels en mooie viaducten, en volop zonneschijn, en 21 graden gaat de reis weer voorspoedig. Soms is het net het Westland, door de vele overdekte kassen. Eind doel vandaag is  in de buurt van Almeria. Op de navigatie Almeria ingegeven, en in de buurt van Almeria, verder op Google maps, nou die leidde ons dwars door Almeria heen. Steeds kregen we te horen keer om, route wijzigen. Het hele spul maar aan de kant gezet, en op de auto navigatie de plaats naam van de camping ingegeven, moesten we nog 27 km rijden. Dachten het navigeren onder de knie te hebben. De auto navigatie bracht ons linea recta naar camping bordjes met de naam camping Cato del Gata. 12.00 uur op plaats van bestemming.  Camping ligt in een natuurpark Cato del Gata. Je kunt hier in deze natuur zomaar een wild west film opnemen, Cactussen in overvloed, zandwoestijn en zout vlakten. Weer een ander land aangezicht. De caravan staat onder groene zon beschermende doeken.Geeft ook weer een ander beeld   dan bomen.

1. Jan en nel:
    Fijn met dat mooie weer 🔆 hier òp Valdrome ook nog steeds 🔆
    Groetjes Jannel 🎶❤️🐾
  2. Tilly van Dijk:
    30 april 2022
    Dat ziet er heel gezellig uit en het landschap ook prachtig mooi..
  3. John:
    30 april 2022
    Lekker hoor, zo'n groen doek tegen de zon