Reacties

Reacties 101 - 150 van 286

Naam Reactie Datum
HERMAN TIGGELOVEN JA JA...jullie hebben me wel digitaal op de pijnbank… 26 apr. '22
Fia en André van Wensen Valt niet mee hè, al die nieuwigheid met reisblog… 26 apr. '22
HERMAN TIGGELOVEN hopelijk nu contact. MOOIE REIS GEWNST EN TOTLATER, 26 apr. '22
Tonnie Wat gezellig, doe Joke en Matthijs de groeten. En… 25 apr. '22
Tilly van Dijk Zo jullie schieten echt op..Malaga is ook prachtig..lekker… 25 apr. '22
Jan en nel Geniet ervan 🔆🍷🎶❤️🐾 25 apr. '22
Fia en André van Wensen Wij zijn al weer onderweg, naar Malaga. En we genieten… 25 apr. '22
Astrid Beukers Sevilla is een prachtige stad . De eerste week van… 25 apr. '22
Fia en André van Wensen Wij zijn altijd vroeg in de steden, dus het lijkt… 25 apr. '22
Ingrid Pieters Lijkt wel of de steden voor jullie alleen zijn, nog… 24 apr. '22
John Mooie dagje geweest, te zien op de foto's 24 apr. '22
Ian Rainy here for the past two days but we needed time… 24 apr. '22
Hans en Annemieke Pff hopelijk is het snel over.🤞 23 apr. '22
Fia en André van Wensen Nee hoor, even fixeren, beetje gekneusd, nadat hij… 23 apr. '22
Hans en Annemieke Veel plezier in Sevilla en de verdere reis in Spanje.… 23 apr. '22
Els en Peter Wat een luxe campingplek hebben jullie gevonden, ziet… 23 apr. '22
Ingrid Pieters Het blijft zo’n mooie caravan….. 23 apr. '22
Ingrid Pieters Zo te zien goede ligbedjes en mooi ingericht! 23 apr. '22
Jan en nel Veel plezier in Sevilla, daar is veel te zien en is… 23 apr. '22
John Ziet er weer goed uit. Morgen veel plezier. 23 apr. '22
Tilly van Dijk O dat ziet er heerlijk uit.Fijn dat jullie het zo… 23 apr. '22
Fia en André van Wensen yes the weather is going to catch a cold. It was also… 22 apr. '22
Jan en nel 👍👍 22 apr. '22
Hans en Annemieke Ook lekker een dagje rustig aan 😉 Goede reis morgen… 22 apr. '22
Ian Planning your adventures! We caught the Paris cold.… 22 apr. '22
Ian We are in Lanobre it’s a magnificent camping area 22 apr. '22
Peter en Joyce Albufeira, erg mooie stad ❤️ 22 apr. '22
Hilde Sevilla!! Mijn stad hoor! Geweldig: de plaza d Espana!… 21 apr. '22
Hans en Annemieke Al mooi in zuidelijke streken dus. Leuke foto's… 21 apr. '22
Fia en André van Wensen We zitten nu in de Algarve in de buurt van Albufeira,… 21 apr. '22
John Nou dan hebben jullie geen last van files. Ook erg… 21 apr. '22
Tilly van Dijk Wat weer een gezellig verhaal..ja een prachtige stad..Waar… 21 apr. '22
Jan en nel Ja fantastisch hè Lisboa!! Groetjes Jannel 21 apr. '22
Els en Peter Wat een mooie stad en wat hebben jullie weer veel… 21 apr. '22
Harry Dat was een onvergetelijke dag! 20 apr. '22
Ingrid Pieters Druk maar heel indrukwekkend dagje zo te lezen! 👍👣💪 20 apr. '22
An Weer een top dag duidelijk 20 apr. '22
John Weer een mooi dagtripje gedaan. 20 apr. '22
Fia en André van Wensen Dank je wel, gaat zeker lukken! 19 apr. '22
Fia en André van Wensen Bedankt voor de tips, andere reis lustige dame! 19 apr. '22
Fia en André van Wensen what a pity that Liz is not feeling well, traveling… 19 apr. '22
An Lissabon is top! Zeker Pastéis de Belém gaan eten… 19 apr. '22
Hans en Annemieke Gelukkig de wind de baas gebleven. En een kapper gevonden… 19 apr. '22
Ian Sounds awesome can’t wait to get down there. Liz… 19 apr. '22
Jan en nel Leuk naar Lisboa, is de moeite waard. Groetjes Jan… 19 apr. '22
Fia en André van Wensen Doe ik John maar in Portugal is er niet altijd een… 19 apr. '22
John Acsi app gebruiken? 19 apr. '22
Fia en André van Wensen Dat vinden we erg leuk! Zo zie je nog eens wat. Wij… 18 apr. '22
Regien Heerlijk weer die mooie verhalen. We lijken hierdoor… 18 apr. '22
Fia en André van Wensen Die heb ik bij me, maar durf het Dre niet te laten… 18 apr. '22

« Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende »